۲۲ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۳۴
کد خبر: 30761851
T T
۰ نفر

ايلام- فرمانده نيروي انتظامي استان ايلام از دستگيري عامل قتل چهار عضو يك خانواده در ايلام در كمتر از 12 ساعت خبر داد.

به گزارش ایرنا، امیر 'حیدر عباس زاده' روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این قاتل در حاشیه بوستان جنگلی چغا سبز همراه با سلاح و مهمات مربوطه در یك عملیات هماهنگ و برنامه ریزی شده توسط نیروی انتظامی و پلیس آگاهی دستگیر شد.

وی افزود: شب گذشته در یك نزاع خانوادگی در ایلام، یك جوان 30 ساله در یك حركت جنون آمیز همسر، پدر و مادر همسر و پسر عمویش را با سلاح گرم به قتل رساند.

وی ادامه داد: این جوان در یكی از محلات ایلام به علت اختلاف با همسر و خانواده همسرش این اقدام جنون آمیز را انجام داده و متواری شد.

وی همچنین اظهارداشت: میزان كشف مواد مخدر در این استان از ابتدای امسال تاكنون در این استان 132 درصد افزایش یافته است.

عباس زاده افزود: بیشترین میزان مواد مخدر از استان های جنوبی و جنوب شرق برای ترانزیت به خارج از استان، به ایلام وارد می شود.

فرمانده ناجای ایلام همچنین از افزایش 128 درصدی كشف سلاح و مهمات غیرمجاز در استان از ابتدای امسال خبر داد و بیان كرد: این میزان در 10 سال گذشته در ایلام بی سابقه بوده است.

وی گفت: بخش قابل توجهی از مهمات كشف شده در استان از مسیر استان های كردستان، كرمانشاه و جوانرود به ایلام وارد می شود.

وی همچنین از كشف 24 قبضه اسلحه گرم توسط ماموران پاسگاه انتظامی پل سیمره در شب گذشته خبر داد.

وی افزود: آمار وقوع قتل در استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال به استثنای حادثه شب گذشته(قتل چهار عضو یك خانواده توسط یك جوان 30 ساله) 35 درصد كاهش را نشان می دهد.

فرمانده ناجای ایلام همچنین به وضعیت خودكشی در ایلام اشاره و اضافه كرد: آمار خودكشی موفق در 9 ماهه ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 28 درصد كاهش یافته است.

عباس همچنین گفت:تعداد تصادفات منجر به فوت در این استان از ابتدای امسال تاكنون با وجود افزایش دو هزار و 500 وسیله نقلیه، 19 درصد كاهش یافته است.

وی افزود:میزان كشفیات تجهیزات دریافت امواج ماهواره نیز در این مدت از ابتدای امسال تاكنون در استان 281 درصد افزایش یافته است.

وی كاهش 12 درصدی سرقت مغازه، 22 درصدی سرقت از اماكن دولتی، كشف 92 درصد سرقت موتورسیكلت، كشف تمامی اتومبیل های سرقتی، كاهش هفت درصدی سرقت احشام و افزایش 121 درصدی میزان كشف در این خصوص و كاهش 50 درصدی كیف قاپی را از مهم ترین موفقیت های نیروی انتظامی استان ایلام از ابتدای امسال تاكنون عنوان كرد.ك/2

540/534/ 640
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه